logo
LIVRARE GRATUITA
LA COMENZI DE PESTE 399 LEI
CALITATE GARANTATA
CU LIVRARE IN 24 DE ORE
VA RETURNAM BANII IN 3 ZILE
DACA SUNTETI NEMULTUMIT DE PRODUS
0731 12 90 23
contact@lenjerii-casa.ro L-S 10:00-18:00
Catalog produse
Marci produse
SSL

Returnarea produselor

     

E important ca tu sa returnezi responsabil!
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client se poate indragosti chiar de produsul returnat de tine.

 

Se intampla sa refuzi sau sa uiti sa ridici coletul? 
Sigur nu te-ai gandit pana acum la impactul asupra mediului inconjurator: materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.
Returneaza responsabil pentru experiente nelimitate.

                                                                                       
Vreau sa schimb produsul                          


1. Daca ati cumparat de la noi un produs si nu se potriveste, stati linistit(a) :) NU VA PANICATI...SUNTEM AICI PENTRU A VA AJUTA.
2. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.),iar noi vom trimite GRATUIT COLETUL CATRE DUMNEAVOASTRA.
3. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Courier.
4.Pentru schimburi ulterioare de produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).
PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.
TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN E-MAIL LA ADRESA contact@lenjerii-casa.ro (in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).
1. Daca sunteti la primul retur, DUMNEAVOASTRA TRIMITETI PRIN CURIER PRODUSUL (pe cheltuiala dvs.),iar noi vom trimite GRATUIT COLETUL CATRE DUMNEAVOASTRA.
2. Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul. Recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD etc.
3. Pentru schimburi ulterioare de marimi sau produse, va fi necesar sa platiti dumneavoastra transportul (tur-retur).
4. Daca alegeti un produs mai mic ca pret, atunci diferenta o vom restitui in contul IBAN indicat*
PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.
Trebuie sa stiti ca lenjerii-casa.ro NU accepta colete cu ramburs. Aceste colete NU vor fi ridicate.
TREBUIE SA NE NOTIFICATI INTENTIA DUMNEAVOASTRA PRIN prin e mail la contact@lenjerii-casa.ro (in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produsului).
*In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv.

Returul produselor:


Se accepta returul produselor in urmatoarele situatii:
- au trecut mai putin de 14 zile de la livrarea comenzii;
- daca ne-ati anuntat prin e-mail  din pagina de contact de intentia de a face retur, in mai putin de 14 zile de la livrarea comenzii;
- PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile
- produsul nu a fost purtat sau deteriorat sau modificat in niciun fel;
- vor fi refuzate coletele trimise de dumneavoastra retur, daca acestea nu sunt ambalate corespunzator (intr-un mod care sa nu afecteze integritatea produsului)

Daca doriti restituirea banilor, parcurgeti obligatoriu pasii urmatori:

Pasul 1: Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent si sigilat (lipit cu scotch) s in cutia originala primita. Produsele deteriorate vor fi refuzate. PRODUSELE returnate trebuie sa indeplineasc urmatoarele cerinte: sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie fortate la proba (cu cusaturi rarite sau descusute), sa nu fie spalate.

Pasul 2: Toate pachetele vor fi expediate la urmatoarea adresa: Str.Cu Brazi,nr.12 com.Balotesti,Jud.Ilfov

Pasul 3: In colet, includeti o copie dupa buletin (sau numele in clar si CNP-ul) pe care sa fie mentiont IBAN-ul in care se va face plata. Daca nu aveti cont IBAN, puteti folosi contul altei persoane dar va trebui sa includeti in colet si o cerere semnata prin care va dati acordul ca banii sa fie restituiti in contul respectiv

Pasul 4:- Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la receptia returului.

Pasul 5:- Contactati un serviciu de curierat rapid (fara Posta Romana) pentru a trimite coletul (recomandam urmatoarele firme de curierat, in aceasta ordine: Fan Curier, Urgent Cargus, DPD )

Pasul 6:- NU TRIMITETI COLETUL CU RAMBURS sau cu plata transportului la noi. Nu putem face plati CASH catre clienti, plata se va face doar in cont bancar.
 

 

spacer
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Cautare
Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Informatii
Curs valutar
Website detinut de TIVOLI HOME S.R.L., CIF: 34086694, Reg.Com: J23/438/2015

lenjerii-casa.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.